Strona się ładuje...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Projekt:Lubawa parafia sw.Jana Chrzciciela i Michała Archa...
Obiekty
Nowy
 Przejdź do  
strony    
Strona
Publikuj
 Podgląd 
Format 
    
 Usuń 
Właściwości
Bezpieczeństwo
Zawartość
  Tekst i  
Obrazy
Ankieta
Forum
Fotogaleria
Wpisy
Katalogi
Dodatki
Pozostałe
Pliki
Obrazy
Szablon
  web    
 Języki 
Ustawienia
    
 
Edytuj zawartość
 
Projekt:Lubawa parafia sw.Jana Chrzciciela i Michała Archa...
Obiekty
 
Nowy
 
 
 
 Przejdź do  
strony    
 
 
Strona
 
Publikuj
 
 
 Podgląd 
 
 
Format 
    
 
 Usuń 
Właściwości
Bezpieczeństwo
 
Zawartość
 
  Tekst i  
Obrazy
 
Ankieta
Forum
Fotogaleria
Wpisy
Katalogi
Dodatki
 
Pozostałe
 
Pliki
 
 
Obrazy
 
 
Szablon
  web    
 
 
 Języki 
 
 
Ustawienia
    
 
 
 
 
 
 
 
Publikuj
 
 
Zmiany wprowadzone na tej stronie nie zostały opublikowane.
 
Edytuj zawartość
 
 
 
 
Projekt:Lubawa parafia sw.Jana Chrzciciela i Michała Archa...
Obiekty
 
Nowy
 
 
 
 Przejdź do  
strony    
 
 
Strona
 
Publikuj
 
 
 Podgląd 
 
 
Format 
    
 
 Usuń 
Właściwości
Bezpieczeństwo
 
Zawartość
 
  Tekst i  
Obrazy
 
Ankieta
Forum
Fotogaleria
Wpisy
Katalogi
Dodatki
 
Pozostałe
 
Pliki
 
 
Obrazy
 
 
Szablon
  web    
 
 
 Języki 
 
 
Ustawienia
    
 
 
 
 
 
Edytuj zawartość
 
 
 

<head>
	<meta http-equiv="Refresh" content="60; url=https://lubawa-eparafia.dl.pl" />
</head>
 
 
 
 
 

Tutaj możesz wstawić nową lub przeciągnąć istniejącą treść.
 

 
 
 
 
 
 
 
Edytuj zawartość
 
 
 

lubawa parafia św.Jana Chrzciciela i Michała Archanioła - Serdecznie zaprasza ;)

 
Edytuj zawartość
 
 
 

 

 

 
Edytuj zawartość
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 

Tutaj możesz wstawić nową lub przeciągnąć istniejącą treść.

Informacje dla początkujących Kliknij tutaj

 
 
 
Edytuj zawartość
 
 
 

       Kartka z Kalendzarza Chrześćijanina       

 


Jest 

 

Osoba online

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 

Tutaj możesz wstawić nową lub przeciągnąć istniejącą treść.
 

 
Lubawa parafia w.Jana Chrzciciela i Michała Archanioła
 
 
 
 
 
 

Tutaj możesz wstawić nową lub przeciągnąć istniejącą treść.
 

 
 
 
 
 
 
 
Edytuj zawartość
 
 
 

lubawa parafia św.Jana Chrzciciela i Michała Archanioła - Serdecznie zaprasza ;)

 
Edytuj zawartość
 
 
 

 

 

 
Edytuj zawartość
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 

Tutaj możesz wstawić nową lub przeciągnąć istniejącą treść.

Informacje dla początkujących Kliknij tutaj

 
 
 
Edytuj zawartość
 
 
 

       Kartka z Kalendzarza Chrześćijanina       

 


Jest 

 

Osoba online

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 

Tutaj możesz wstawić nową lub przeciągnąć istniejącą treść.
 

 
Lubawa parafia w.Jana Chrzciciela i Michała Archanioła
 

Tutaj możesz wstawić nową lub przeciągnąć istniejącą treść.
 

 
Edytuj zawartość

lubawa parafia św.Jana Chrzciciela i Michała Archanioła - Serdecznie zaprasza ;)

Edytuj zawartość

 

 

Edytuj zawartość

 

Tutaj możesz wstawić nową lub przeciągnąć istniejącą treść.

Informacje dla początkujących Kliknij tutaj

 
 
Edytuj zawartość

       Kartka z Kalendzarza Chrześćijanina       

 


Jest 

 

Osoba online

 

 

 

Tutaj możesz wstawić nową lub przeciągnąć istniejącą treść.
 

 
Lubawa parafia w.Jana Chrzciciela i Michała Archanioła

Wielki tydzień w naszej wspólnocie

2012-04-04 14:22

Wielki Poniedziałek – 2 Kwietnia 2012 r.
Eucharystie w tym dniu o 07.oo i 17.oo.

Jesteśmy przywiązani  do różnych wartości ?. Często jednak nasze przywiązanie prowadzi do rozczarowania bowiem inwestujemy nie tak, jak potrzeba troszczymy się o różne rzeczy ważne, zapominając o najważniejszych. Tak było w przypadku  Judasza  który tylko pozornie był zatroskany o dobro apostołów. W rzeczywistości  był człowiekiem chciwym i zachłannym,  któremu   pieniądze zasłoniły Boga taki stosik monetek musi się rozsypać bo Tylko Bóg jest wieczny ! Więc prośmy Boga o to byśmy już nigdy więcej go nie zdradzili.

Dziś także  VII r. śmierci już Bł. Jana Pawła II –więc warto w tym dniu pomodlić się za jego wstawiennictwem o dobre przeżycie tego świętego tgodnia. Bł. Janie Pawle II módl się za nami ; ]

 

 

 

Wielki Wtorek – 3 Kwietnia 2012 r.

Eucharystie w tym dniu o 07.oo i 17.oo.

W jednych z belgijskich miejscowości znajduje się pewien zwyczajny przydrożny  Krzyż jakich spotykamy mnóstwo na naszych drogach ,chociażby na wylotach Lubawy ktoś na tym krzyżu w 1632 r. napisał na tym krzyżu takie słowa …  Zapamiętaj je : Jestem światłem- ale nie widzicie Mnie ?! ,Jestem drogą- ale omijacie nią ?! ,Jestem nauczycielem ale nie słuchacie Mnie ?!,Jestem Waszym Bogiem a nie prosicie Mnie ?! , Jestem Waszym Przyjacielem ale nie kochacie Mnie ?!, Jesteście  nie szczęśliwi… ?  Nie wincie Mnie !

Może warto w końcu z tym skończyć, może starczy już oszukiwania samych siebie …  to tylko zależy od nas ,Czy po raz kolejny zaufamy Chrystusowi … To tylko zależy od nas jak przeżyjemy ten święty czas jaki Bóg mi i Tobie daje ! ; ]  Nie zmarnuj więc tego świętego czasu jaki się zbliża …

 

 

 

 

Wielka Środa– 4 Kwietnia 2012 r.

Eucharystie w tym dniu o 07.oo i 17.oo.

Panie Ty znałeś mnie, a jednak wybrałeś. Przyjmij mnie takiego, jakim jestem, i uczyń takim, jakim Ty chcesz żebym był” 

Zawierzmy Chrystusowi nasze ludzkie życie abyśmy wkraczając już jutro w triduum paschalne nie zmarnowali tego czasu tylko na przygotowania świąteczne a także i sprzątania ale zainwestowali czas dla Chrystusa aby w tych dniach utworzyć swoje serce na Boskie miłosierdzie  które nie zna granic i abyśmy w tych dniach spoglądali często na krzyż i pytali się samych siebie Kim ja byłem na drodze Krzyżowej Chrystusa ? …

 

Lubawa parafia w.Jana Chrzciciela i Michała Archanioła